A képzés célja, hogy a pedagógusok ismerjenek meg olyan tanítási-tanulási stratégiákat, melyek segítségével a gyerekek logikai gondolkodási és problémamegoldó képessége játékos tevékenységekre építve fejleszthető. Cél, hogy a résztvevők elméletben és gyakorlatban is ismerjék meg azokat a logikai játékokat, módszereket és eszközöket, melyek sokszínűvé és motiválóvá tehetik a tanulást. Váljanak képessé a tanult módszerek alkalmazására a saját tanítási gyakorlatukban. A továbbképzés célja továbbá a pedagógusok kompetenciáinak fejlesztése a következő területeken: a tanuló személyiségének fejlesztése, a magasabb szintű gondolkodási folyamatok ösztönzése, az aktivitást és együttműködést támogató, a differenciálást elősegítő, motiváló tanulási-tanítási stratégiák, módszerek alkalmazása

A képzés célja, hogy a pedagógusok ismerjenek meg olyan tanítási-tanulási stratégiákat, melyek segítségével a gyerekek logikai gondolkodási és problémamegoldó képessége játékos tevékenységekre építve fejleszthető. Cél, hogy a résztvevők elméletben és gyakorlatban is ismerjék meg azokat a logikai játékokat, módszereket és eszközöket, melyek sokszínűvé és motiválóvá tehetik a tanulást. Váljanak képessé a tanult módszerek alkalmazására a saját tanítási gyakorlatukban. A továbbképzés célja továbbá a pedagógusok kompetenciáinak fejlesztése a következő területeken: a tanuló személyiségének fejlesztése, a magasabb szintű gondolkodási folyamatok ösztönzése, az aktivitást és együttműködést támogató, a differenciálást elősegítő, motiváló tanulási-tanítási stratégiák, módszerek alkalmazása

A képzés célja, hogy a pedagógusok ismerjenek meg olyan tanítási-tanulási stratégiákat, melyek segítségével a gyerekek logikai gondolkodási és problémamegoldó képessége játékos tevékenységekre építve fejleszthető. Cél, hogy a résztvevők elméletben és gyakorlatban is ismerjék meg azokat a logikai játékokat, módszereket és eszközöket, melyek sokszínűvé és motiválóvá tehetik a tanulást. Váljanak képessé a tanult módszerek alkalmazására a saját tanítási gyakorlatukban. A továbbképzés célja továbbá a pedagógusok kompetenciáinak fejlesztése a következő területeken: a tanuló személyiségének fejlesztése, a magasabb szintű gondolkodási folyamatok ösztönzése, az aktivitást és együttműködést támogató, a differenciálást elősegítő, motiváló tanulási-tanítási stratégiák, módszerek alkalmazása

A képzés célja, hogy a pedagógusok ismerjenek meg olyan tanítási-tanulási stratégiákat, melyek segítségével a gyerekek logikai gondolkodási és problémamegoldó képessége játékos tevékenységekre építve fejleszthető. Cél, hogy a résztvevők elméletben és gyakorlatban is ismerjék meg azokat a logikai játékokat, módszereket és eszközöket, melyek sokszínűvé és motiválóvá tehetik a tanulást. Váljanak képessé a tanult módszerek alkalmazására a saját tanítási gyakorlatukban. A továbbképzés célja továbbá a pedagógusok kompetenciáinak fejlesztése a következő területeken: a tanuló személyiségének fejlesztése, a magasabb szintű gondolkodási folyamatok ösztönzése, az aktivitást és együttműködést támogató, a differenciálást elősegítő, motiváló tanulási-tanítási stratégiák, módszerek alkalmazása

A képzés célja, hogy a pedagógusok ismerjenek meg olyan tanítási-tanulási stratégiákat, melyek segítségével a gyerekek logikai gondolkodási és problémamegoldó képessége játékos tevékenységekre építve fejleszthető. Cél, hogy a résztvevők elméletben és gyakorlatban is ismerjék meg azokat a logikai játékokat, módszereket és eszközöket, melyek sokszínűvé és motiválóvá tehetik a tanulást. Váljanak képessé a tanult módszerek alkalmazására a saját tanítási gyakorlatukban. A továbbképzés célja továbbá a pedagógusok kompetenciáinak fejlesztése a következő területeken: a tanuló személyiségének fejlesztése, a magasabb szintű gondolkodási folyamatok ösztönzése, az aktivitást és együttműködést támogató, a differenciálást elősegítő, motiváló tanulási-tanítási stratégiák, módszerek alkalmazása

A képzés célja, hogy a pedagógusok ismerjenek meg olyan tanítási-tanulási stratégiákat, melyek segítségével a gyerekek logikai gondolkodási és problémamegoldó képessége játékos tevékenységekre építve fejleszthető. Cél, hogy a résztvevők elméletben és gyakorlatban is ismerjék meg azokat a logikai játékokat, módszereket és eszközöket, melyek sokszínűvé és motiválóvá tehetik a tanulást. Váljanak képessé a tanult módszerek alkalmazására a saját tanítási gyakorlatukban. A továbbképzés célja továbbá a pedagógusok kompetenciáinak fejlesztése a következő területeken: a tanuló személyiségének fejlesztése, a magasabb szintű gondolkodási folyamatok ösztönzése, az aktivitást és együttműködést támogató, a differenciálást elősegítő, motiváló tanulási-tanítási stratégiák, módszerek alkalmazása