A pedagógus-továbbképzési program célja, hogy a résztvevő pedagógusokat felkészítse a digitális eszközöknek a tanulás- és tanításszervezési folyamatokban való felhasználására és az IKT-alapú óratervezés módszertanára. Cél, hogy a pedagógusok technológiai-, és módszertani tudással rendelkezzenek. A továbbképzés célja, hogy a résztvevőket felkészítse olyan, a digitális technológia általi innovatív módszertani megoldások alkalmazására, amelyek eredményesen fejlesztik a tanulás-tanítás folyamatait.
Cél, hogy a résztvevők képesek legyenek az adott pedagógiai célnak megfelelő digitális tananyagelemek gyűjtésére és készítésére. Cél, hogy képessé váljanak  strukturált egyéni tudástárak létrehozására, valamint hogy  aktívan használják a közösségi oldalak lehetőségeit

A pedagógus-továbbképzési program célja, hogy a résztvevő pedagógusokat felkészítse a digitális eszközöknek a tanulás- és tanításszervezési folyamatokban való felhasználására és az IKT-alapú óratervezés módszertanára. Cél, hogy a pedagógusok technológiai-, és módszertani tudással rendelkezzenek. A továbbképzés célja, hogy a résztvevőket felkészítse olyan, a digitális technológia általi innovatív módszertani megoldások alkalmazására, amelyek eredményesen fejlesztik a tanulás-tanítás folyamatait.
Cél, hogy a résztvevők képesek legyenek az adott pedagógiai célnak megfelelő digitális tananyagelemek gyűjtésére és készítésére. Cél, hogy képessé váljanak  strukturált egyéni tudástárak létrehozására, valamint hogy  aktívan használják a közösségi oldalak lehetőségeit

A pedagógus-továbbképzési program célja, hogy a résztvevő pedagógusokat felkészítse a digitális eszközöknek a tanulás- és tanításszervezési folyamatokban való felhasználására és az IKT-alapú óratervezés módszertanára. Cél, hogy a pedagógusok technológiai-, és módszertani tudással rendelkezzenek. A továbbképzés célja, hogy a résztvevőket felkészítse olyan, a digitális technológia általi innovatív módszertani megoldások alkalmazására, amelyek eredményesen fejlesztik a tanulás-tanítás folyamatait.
Cél, hogy a résztvevők képesek legyenek az adott pedagógiai célnak megfelelő digitális tananyagelemek gyűjtésére és készítésére. Cél, hogy képessé váljanak  strukturált egyéni tudástárak létrehozására, valamint hogy  aktívan használják a közösségi oldalak lehetőségeit